Известие

Collapse
No announcement yet.

"Паткане", когато е студена

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • "Паткане", когато е студена

    От месец-два насам, колата започна да ги прави тези магарии на студено..
    И от преди това винаги на студен двигател и трябва известно време - за да започне да върви..
    Не ускорява добре и ги откарва до към 3000об. при това много бавно.
    Това не се е променило, само дето през това време - се получава едно припаткване. Не мога да преценя (седейки зад волана) от къде се чуват гърмежите. Понякога са леки и се чуват като тракане, но понякога са си силни гърмежи. Като се получават и при форсиране на двигателя на свободна предавка, и при натискане на педала на газта в движение, на скорост. На скорост е по-често срещано, отколкото при изфорсирване на празен ход.

    Винаги чакам колата поне минутка да поработи преди да я подкарам и няма ефект, но не съм пробвал да я чакам 5-6мин да позагрее да видя как ще е.
    Малко разбъркан ми стана поста, ама не мога да го подредя Дано ме разбрете. Четох няколко теми с подобни проблеми, ама все - нещо не е като при мене и не мога да се идентифицирам с друг случай.

    Ремъци, ролки и свещи са сменени сравнително скоро при Бобо. Свещите са Denso Iridium.
    Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDm '07
    EX' Alfa Romeo 145 1.4TS '98

  • #2
    довери ми се... простои чакай оборотите да паднат под 1000 и после първите 5 км по леко без рязка газ и ще забравиш за това

    обяснение - абе просто го направи

    http://www.facebook.com/VenturaGarage
    Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

    Comment


    • #3
      Здрасти,
      и моята се държеше по абсолютно същия начин. Прочетох какво ли не за този проблем и всеки ми казва, че е от различно нещо, но никой не ми каза, че е възможно да е от дебитомер, както се оказа! Само, че оригиналния дебитомер ми излизаше много скъпо и едно майсторче ми каза, че от лада самара бил същия и се оказа много прав, за 150 лв. си купих такъв и всичко си дойде на мястото си. Сега колата е в повече от перфектно състояние и мощноста и се повиши доста, абе общо взето вече си върви и набира като Алфа
      И аз ходих при Бобо за диагностика, но при него не излезна, че дебитомер е за смяна, а само ламбда сонда. Не, че имам нещо против него, човека си върши перфектно работата. Надявам се да бъда полезен със споделянето ми. Успех и пиши от какво е било в крайна сметка.
      146 1.4TS `98 + LPG BRC Flying injection

      Comment


      • #4
        Не смятате ли че ако е от дебитомера ще го прави постоянно?Аз съм с абсолютно същоя проблем-първите 5 км са трагични.И на мен не ми излезе на диагностика нищо.Надявам се да е от Л.сондатат защото ми включва чак след 6-7 минути...
        GTV с ново сърце и валчета .....много/100км.

        Comment


        • #5
          Не, колега не смятам. Защото първо и аз смених ламбда сондата, но нищо не се промени. Нещата си дойдоха на мястото чак когато смених дебитомера.
          146 1.4TS `98 + LPG BRC Flying injection

          Comment


          • #6
            Е добре де няма ли някакъв начин да се разбере точно откъде идва проблема,щото то така като вземеш да сменяш къде ще му излезе края?
            Накрая да не се окаже,че е най-изгодно да смениш колата
            155 1.8 8v TS & FZR 600

            Comment


            • #7
              Има да, като направиш диагностика. Само, че не знам защо не навсякъде го виждат. Както споменах и аз ходих на диагностика при Бобо и при него ми излезна, че само ламбда сондата е заминала, а на друга диагностика си излезе дебитомера.
              146 1.4TS `98 + LPG BRC Flying injection

              Comment


              • #8
                Мойта сега я пробвам с разни добавки,но няма голям ефект.Мисля си да й сложа по-хубав бензин и да видя какво ще стане и ако не се оправи ще я карам някъде.
                155 1.8 8v TS & FZR 600

                Comment


                • #9
                  добавките не са най-одачния вариант, но всеки си преценя. С тези добавки не си решаваш проблема а отлагаш решаването му.
                  146 1.4TS `98 + LPG BRC Flying injection

                  Comment


                  • #10
                    Днес сутринта изчаках колата да поработи точно 3мин преди да тръгна. Без да я форсирам. Просто си слушах музика 3мин (засичх с хронометър) и след това тръгнах. Еми нямаше никакви проблеми. нито глъхнеше, нито гърмеше, нищо! Оборотите не бяха слезли под 1000, а се държаха мааалко отгоре (милиметър нейде).

                    Сега изводът:
                    Явно на двигателя му трябва малко време да влезе в правия път!
                    Въпросът:
                    Нормално ли е това да е така, или има проблем, чието проявление може да се избегне по описаният начин, но не и да се разреши?
                    Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDm '07
                    EX' Alfa Romeo 145 1.4TS '98

                    Comment


                    • #11
                      Нормално ли е това да е така, или има проблем, чието проявление може да се избегне по описаният начин, но не и да се разреши
                      Аз си мисля че не е нищо страшно и мойта е така а няма никакви проблеми на диагностика,интересното че и стартата беше така нищо че беше боксер,също без никакви проблеми на диагностиката.Аз смятам че е някаква детска болест на инжекциона и му трябва малко време да влезе в час/все апк е Бош/
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • #12
                        За страшното и аз си мисля, че не е страшно. Тогава просто може да се почисти самия дебитомер и този, ако може да се нарече проблем да изчезне
                        146 1.4TS `98 + LPG BRC Flying injection

                        Comment


                        • #13
                          Добре, а аз не говоря само за невървенето! За него Бобо ми каза, че е защита на ECU-то да не се издевателства върху двигателя, когато е студен, на което съм склонен да повярвам и да се съглася. Но мен ме притесняват гърмежите !!! А не знам и къде гърми и какво ги причинява! Това ме тревожи мене! Мъри, и твоята ли гърми?
                          Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDm '07
                          EX' Alfa Romeo 145 1.4TS '98

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Bodom
                            Добре, а аз не говоря само за невървенето! За него Бобо ми каза, че е защита на ECU-то да не се издевателства върху двигателя, когато е студен, на което съм склонен да повярвам и да се съглася. Но мен ме притесняват гърмежите !!! А не знам и къде гърми и какво ги причинява! Това ме тревожи мене! Мъри, и твоята ли гърми?
                            И моята правеше по същия начин. Когато е студена, даже при първото запалване ми гаснеше, на втория път вече си палеше и когато подам газ пукаше и гърмеше като звяр, но сега след смяна на този дебитомер всичко си дойде на мястото. Сега си паля като пич сутрин, естетсвено изчаквам около минута и си тръгвам без никакви проблеми.
                            146 1.4TS `98 + LPG BRC Flying injection

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от filip_gad
                              За страшното и аз си мисля, че не е страшно. Тогава просто може да се почисти самия дебитомер и този, ако може да се нарече проблем да изчезне
                              А някой да е правил подобно нещо?Аз мисля да се пробвам.Свалянето ми изглежда лесно,но все пак да попитам има ли си някакви тънкости?А с какво да го почистя?Бях чел за ВД40 или нещо подобно?
                              155 1.8 8v TS & FZR 600

                              Comment

                              Working...
                              X